Hastalarımız için :
• Her hastamızı bir birey olarak kabul etmeyi ve kendilerini özel hissettirmeyi,
• Bilgi edinmenin hastaların en doğal hakkı olduğunu ve bunun tedaviyi kolaylaştıran bir unsur olduğunu unutmamayı,
• Kaliteli hizmet sunmak için gerekli sistemi oluşturmayı,
• Sunulan sağlık hizmeti sonuçlarının uluslararası standartlara ulaştırılmasını ve bu standartların aşılmasını başarmayı,
• Hastaların sağlık hizmetinin yanı sıra konforlu bir bakıma da gereksinimi olduğunu unutmamayı,
• Hasta memnuniyetini sürekli ölçmeyi ve iyileştirmeyi
Çalışanlarımız için :
• Kendini yenileyebilen, değişime açık bir kadro ile çalışmayı,
• İşinde yetkin kişilerle birlikte olmayı,
• Eğitime önem vermeyi ve daha fazla eğitim, araştırma imkanı sağlamayı,
• Çalışanlarımızın fikirlerine saygı göstermeyi, önerilerinden yararlanmayı,
• Memnuniyetlerini ölçmeyi ve sürekli iyileştirmeyi,
• Etik kurallara uymayı,
• Bilimin gerektirdiği kanıta dayalı tıbbı uygulamayı,
• Uluslararası sağlık standartlarını yakından izlemeyi ve uygulamayı,
• Eğitim veren bir yapıya ve bunun yaratacağı dinamizme erişmeyi,
• Toplumun sağlık hizmeti gereksinimi doğrultusunda uygun öngörülerle birçok yerde yeni sağlık kuruluşu açarak hizmetimizi yaygınlaştırmayı
• Toplum sağlığı için gereken önleyici ve koruyucu faaliyetlerde bulunmayı,
• Teknoloji ve bilgi transferini zaman kaybetmeden gerçekleştirmeyi,
• Tıp teknolojisini etkin ve verimli kullanmayı,
• Güncel bilgiyi yayan ve paylaşan bir kuruluş olmayı,
• Tanıtımımıza yardımcı olacak etkinlikler organize etmeyi,
• Tıp ödülleri ve öğrenci bursları gibi toplum belleğinde yer edinen etkinlikleri artırarak devam ettirmeyi,
• Kurduğumuz sistemi sürekli sorgulamayı ve iyileştirmeyi,
kabul ve taahhüt ederiz.