Kalite Politikası
25 Haziran 2024

    Hastalarımız için : 

     

    • Her hastamızı bir birey olarak kabul etmeyi ve kendilerini özel hissettirmeyi, 

    • Bilgi edinmenin hastaların en doğal hakkı olduğunu ve bunun tedaviyi kolaylaştıran bir unsur olduğunu unutmamayı, 

    • Kaliteli hizmet sunmak için gerekli sistemi oluşturmayı, 

    • Sunulan sağlık hizmeti sonuçlarının uluslararası standartlara ulaştırılmasını ve bu standartların aşılmasını başarmayı, 

    • Hastaların sağlık hizmetinin yanı sıra konforlu bir bakıma da gereksinimi olduğunu unutmamayı, 

    • Hasta memnuniyetini sürekli ölçmeyi ve iyileştirmeyi 

     

     

    Çalışanlarımız için : 

     

    • Kendini yenileyebilen, değişime açık bir kadro ile çalışmayı, 

    • İşinde yetkin kişilerle birlikte olmayı, 

    • Eğitime önem vermeyi ve daha fazla eğitim, araştırma imkanı sağlamayı, 

    • Çalışanlarımızın fikirlerine saygı göstermeyi, önerilerinden yararlanmayı, 

    • Memnuniyetlerini ölçmeyi ve sürekli iyileştirmeyi, 

    • Etik kurallara uymayı, 

    • Bilimin gerektirdiği kanıta dayalı tıbbı uygulamayı, 

    • Uluslararası sağlık standartlarını yakından izlemeyi ve uygulamayı, 

    • Eğitim veren bir yapıya ve bunun yaratacağı dinamizme erişmeyi, 

    • Toplumun sağlık hizmeti gereksinimi doğrultusunda uygun öngörülerle birçok yerde yeni sağlık kuruluşu açarak hizmetimizi yaygınlaştırmayı 

    • Toplum sağlığı için gereken önleyici ve koruyucu faaliyetlerde bulunmayı, 

    • Teknoloji ve bilgi transferini zaman kaybetmeden gerçekleştirmeyi, 

    • Tıp teknolojisini etkin ve verimli kullanmayı, 

    • Güncel bilgiyi yayan ve paylaşan bir kuruluş olmayı, 

    • Tanıtımımıza yardımcı olacak etkinlikler organize etmeyi, 

    • Tıp ödülleri ve öğrenci bursları gibi toplum belleğinde yer edinen etkinlikleri artırarak devam ettirmeyi, 

    • Kurduğumuz sistemi sürekli sorgulamayı ve iyileştirmeyi, 

    kabul ve taahhüt ederiz.